Saturday, July 4, 2009

Selamat Datang - Sebuah Kisah Cinta

Hai! Salam Perkenalan buat semua. CINTA. Perkataan itu terlalu luas definisinya buat saya. Ia seumpama menikmati secangkir kopi. Aromanya yang mewangi yang bisa menawan hati berjuta manusia di dunia ini. Tetapi hati-hati sekiranya terlebih 'kow' ia akan mengundang rasa pahit pula. Dan...kebiasaannya ia akan dinikmati dengan pelbagai cara. Umumnya bersama susu dan gula. Bagi saya susu itu adalah kasih dan gula itu adalah sayang. Cinta tidak akan lengkap tanpa kasih dan sayang. Begitu juga secangkir kopi tanpa susu dan gulanya (Hmm...tidak kiralah berapa banyak sukatannya...jangan terkena kencing manis sudahlah!)

Oleh kerana Cintalah, maka terbit dua buah novel yang menampilkan ' Sebuah Kisah Cinta' di dalam versi insan yang berbeza-beza. Siapa yang pernah membaca kisah cinta Wilson Tan- Intan Karina - Dr. Daniel Lee di dalam Sesuci Cintamu dan Haizad Haidi - Ayu Syafiqah di dalam Dandelion, saya ucapkan terima kasih banyak-banyak. ada juga yang sudi membaca nukilan cinta saya. Cinta mereka juga saya adunkan umpama membancuh kopi. kadang-kadang manis dan kadang-kadang pahit.

Namun kali ini saya menampilkan ' Sebuah Kisah Cinta' yang membawa genre berlainan. ( Mahu menampilkannya sahaja bunyi drumbeats sdah cukup menggetarkan jiwa)

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komentar anda